Niniejsza Polityka Opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania Opinii dotyczących usług oferowanych przez Spółkę 4 Home Sp. z o.o.o. zamieszczanych w Serwisie, Wizytówce Google oraz na Mediach społecznościowych.

Definicje:

  • Administrator – Spółka 4 Home Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kleszczowa 18, KRS: 0000709851, NIP: 5342570192, adres e-mail: biuro@4home.waw.pl , tel. 666 366 946,
  • Klient – osoba fizyczna, która korzysta/skorzystała z usług Administratora lub podjęła kroki w celu skorzystania z tych usług,
  • Media społecznościowe – konta lub profile prowadzone w portalach społecznościowych, w tym m.in. Instagram, Facebook, TikTok,
  • Opinia – wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty publikowane przez Administratora w Serwisie, w Wizytówce Google oraz Mediach społecznościowych lub pozostawione przez Klientów za pośrednictwem dedykowanych do tego funkcjonalności danego serwisu,
  • Serwis – strona internetowa pod adresem mamytopodklucz.pl,
  • Wizytówka Google – strona internetowa Administratora w serwisie Google Moja Firma dostępna na kartach wyszukiwarki Google.

 

  • 1

Zasady publikowania opinii

  1. Administrator umożliwia wystawianie opinii za pośrednictwem Serwisu, Wizytówki Google oraz na Portalach Społecznościowych. Opinie umieszczone na Portalach Społecznościowych mogą być widoczne w Serwisie.
  2. Administrator dołoży starań w celu zapewnienia, że opinie pochodzą od Klientów i że nie są one sponsorowane.
  3. Opinie są weryfikowane pod kątem zgodności z Polityką Opinii.
  4. Opinie w Mediach Społecznościowych oraz w Wizytówce Google publikowane są samodzielnie przez Klientów, bez uprzedniego zatwierdzania przez Administratora.
  5. Serwis Google oraz Portale Społecznościowe nie weryfikują czy Klienci, którzy wystawiają Opinię skorzystali z usług Administratora.
  6. Opinia nie może naruszać powszechnie obowiązującego prawa, praw osób trzecich, zawierać treści naruszających dobre obyczaje, zawierać elementów nieprawdziwych, wprowadzających w błąd, lub nieprawdziwych stwierdzeń dotyczących faktów, technicznie szkodliwych elementów czy też linków do zewnętrznych stron www.
  7. W Serwisie, Wizytówce Google oraz Mediach Społecznościowych publikowane są wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne.

 

  • 2

Procedura weryfikacji opinii

  1. Administrator stosuje następującą metodę weryfikacji Opinii:
    • sprawdzenie czy dany Klient, który umieścił Opinię faktycznie był Klientem tj. korzysta/skorzystał z usług Administratora lub podjął kroki w celu skorzystania z tych usług. W tym celu weryfikacji podlegają dane osoby opiniującej – co do zasady imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail,
    • jeżeli w wyniku działań opisanych w pkt 1) ustalone zostanie, że:
      1. Klient, który pozostawił Opinię faktycznie był lub jest Klientem Administratora – Administrator nie podejmuje żadnych działań,
      2. zachodzą wątpliwości co do pozostawania przez osobę, która zamieściła Opinię Klientem – Administrator zwraca się do osoby, która pozostawiła opinię o udzielenie informacji potwierdzającej, że jest Klientem,
    • w przypadku ustalenia przez Administratora w wyniku działań opisanych w pkt 2) powyżej, że Opinia nie pochodzi od Klienta lub osoby, która podjęła kroki w celu skorzystania z jego usług, wówczas Administrator podejmuje wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w tym kontaktuje się z właścicielem Portali Społecznościowych z prośbą o usunięcie Opinii oraz dodaje także komentarz pod Opinią, wskazując, że wydana Opinia nie została wydana przez Klienta, który korzysta/skorzystał z usług lub podjął kroku w celu skorzystania z nich.
  2. Administrator zastrzega sobie możliwość usunięcia Opinii w trybie przewidzianym w ust. 1 gdy Opinia zawiera treści naruszające dobre obyczaje, sprzeczne z prawem oraz standardami społeczności Portalów Społecznościowych lub Serwisu Google tj. o charakterze religijnym, nawołujące do ksenofobii, nienawiści, przemocy, wulgarne, przedstawiające treści o charakterze pornograficznym, krzywdzące zwierzęta bądź w inny sposób naruszające postanowienia Polityki Opinii i regulaminu Portali Społecznościowych lub Serwisu Google; zawiera treści naruszające lub ograniczające prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie, znaki towarowe, prawa własności intelektualnej, prawo do wizerunku; jest nieprawdziwa, wprowadza w błąd, zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów; zawiera informacje poufne lub dane osobowe; zawiera techniczne szkodliwe elementy; zawiera linki do zewnętrznych stron internetowych; wymaga usunięcia z powodu wydania orzeczenia przez sąd lub decyzji administracyjnej.

 

  • 3

Reklamacje

  1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii Klient może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: biuro@4home.waw.pl,lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem. Podanie danych kontaktowych jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia informacji zwrotnej.
  3. Wszelkie reklamacje rozwiązywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Klient otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja lub pisemnie – na adres wskazany w korespondencji tradycyjnej.

 

  • 4

Odpowiedzialność

  1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wystawioną Opinię. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść Opinii, w tym za szkody oraz roszczenia osób trzecich wynikające z zamieszczenia Opinii.

 

  • 5

Zmiany

  1. Administrator dąży do ciągłego ulepszania stosowanych procedur więc Polityka Opinii jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby zmieniania.
  2. Najnowsza wersja Polityki Opinii jest publikowana w Serwisie